Petrol Ofisi ve çalışanları Dünya Saati uygulamasına destek veriyor

Türkiye’nin lider akaryakıt dağıtım ve madeni yağ şirketi Petrol Ofisi, küresel iklim değişikliğine dikkat çekme amacıyla gerçekleştirilen “Dünya Saati” uygulamasına tam destek veriyor. WWF önderliğinde 100’den fazla ülkede 1 milyar insanın katılımıyla 27 Mart 2010’da yapılması planlanan kampanya kapsamında, Petrol Ofisi Genel Müdürlük binasında ve çalışanların evlerinde 20.30-21.30 saatleri arasında ışıklar kapatılacak.

WWF’nin (Dünya Doğal Hayatı Koruma Vakfı) 2007 yılından bu yana sürdürdüğü “Dünya Saati” kampanyasına Petrol Ofisi ve çalışanları da katılıyor.

Petrol Ofisi çalışanları, dünya genelinde yaklaşık 1 milyar kişiye katılarak WWF'nin küresel iklim değişimine dikkat çekmek için düzenlediği kampanyaya destek verecek. 27 Mart 2010 Cumartesi günü 20.30-21.30 saatleri arasında Petrol Ofisi Genel Müdürlük Binası’nda ve çalışanların evinde ışıklar kapalı olacak.

Petrol Ofisi, 1 milyar insan ve 100’den fazla ülkenin küresel ısınmayla mücadele için 27 Mart 2010 Cumartesi günü katıldığı "Dünya Saati" kampanyasına, “karbon emisyonlarının azaltılması ve küresel iklim değişikliğinin önlenmesinin, yeryüzündeki yaşamın savunulması ve sürdürülebilir kılınması için zorunlu olduğu” inancıyla destek veriyor.
         


Diğer Haberler
DÖVİZ KURLARI
  Alış  Satış
DOLAR
EURO
AYIN ELEMANI ANKET
 
Sitemizin yeni görünümünü beğendiniz mi?

"We are very excited that this young innovative company is becoming part of the LVMH Group," said Bernard Arnault, President of LVMH. "We are particularly pleased that rolex replica is joining the LVMH team and that we have the opportunity to invest in this vibrant and rapidly growing company. Its prestige brands include Dom Perignon, Moet Chandon, Veuve Clicquot, Krug and Pommery champagnes; rolex replica and Hine cognacs; Louis Vuitton, Loewe, and Celine luggage, leather goods and accessories; Christian Dior, Givenchy, Kenzo, and Guerlain perfumes and cosmetics; Sephora, replica watches uk, and Le Bon Marche in selective retailing; Fred in jewelry; and Givenchy, Christian Lacroix, and Kenzo in couture and fashion. All rights reserved. the most fabulous shopping center of breitling replica all At mid-Twentieth Century, Fifth Avenue was synonymous with elegance. Each store along the way exuded an atmosphere of distinction. Some of the stores offered wares less expensive than rolex replica, but all in all, if it was purchased on Fifth Avenue, whatever it was, it was surrounded with an aura of sophistication and an intangible glamour.

Anasayfa | Hakkımızda | Hizmetlerimiz | Ürünlerimiz | Sipari?Formu | Promosyonlar | İletişim
Gen?Petrol ?2010 | Designed by Naya Bilişim